tisdag 22 september 2009

Idag ska jag på kurs...

Jag ska nämligen lära mig att skriva, det här är något som jag har funderat på många gånger och velat lära mig. Och nu äntligen, ikväll ska jag iväg.
Nu är det inte rättstavning jag pratar om utan det är en kurs i textning och kalligrafi.
Det ska bli himla kul, hoppas att jag lär mig nå´t bara. Det ser ju så svårt ut, tänk att få till alla de där fina krussidullerna. Ev har jag redan ett projekt som väntar på mina färdigheter :-)
Nåja, ni lär nog bli varse om hur det går.
Jag är tillbaka på jobbet efter att varit hemma med en jobbig förkylning, inga hallucinationer om rosa grisar. Och det är sååå trevligt att vara tillbaka till alla mina söta kollegor och chefen ska vi ju inte tala om *fniss*
Nu har det varit ett par dagar med grått väder och jag längtar efter solen, det var som finast här när jag legat hemma och kurerat mig. Typiskt!
Det går bra med Agnes på dagis, hon stortrivs och Emma, våran Emma. Hon är inne i en häääärlig trotsperiod...igen! Åhh, jag tycker det är så jobbigt. Men jag vet att det går över. Tack och lov! Har redan hotat med att tomten inte kommer om hon inte lyssnar :-(
Ha det bra med er
Kram Linda

1 kommentar:

Ingela la la sa...

Jag kan inte låta bli att småle lite.. Tomten har varit på tal här hemma med.. Lite tidigt kanske men vad gör man inte ;)

Ha så kul ikväll, hoppas att du lär dig nåt.

Kram