fredag 17 oktober 2008

Den här fina utmärkelsen




















fick jag igår av Dalatorpets Mrs W. Den är underbar (och min första). dina fina ord värmde. Tusen Tack :-)
Jag är ju ganska ny här i bloggvärlden och har inte hunnit skaffa mig så många vänner än. Så jag väljer att skicka den vidare till er som jag är in och besöker mest.

http://klarafardiga.blogspot.com/ för jag gillar din sida med alla godsaker :-b ,slurp.

http://migoalice.blogspot.com/ jag får mig alltid ett gott skratt när jag läser din sida. Du bjuder på dig själv :-)

http://finthemma.blogspot.com/ här får jag inspiration till att måla och göra fina stilleben :-)

Tack alla ni och ha en underbar helg.
Kramar Linda

4 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Hej Linda!
men så glad jag blir att få en sån fin utmärkelse av dig!!
den värmde ska du veta!!
Kul att du börjat blogga väkommen in i den underbara bloggena värld!!

vad fint du gjort med soffan.. och vilken underbart söt liten dotter du har!
Ha en fin helg själv!
Kram
A-C

mig & alice sa...

Tack snälla du, vad glad jag blir :-).
Och grattis även till att du fick den såklart.

Det tar ju ett tag innan man blir varm i kläderna och får ihop en bloggarskara, så "hang in there".
Du är ju på god väg nu när du fått din allra första utmärkelse :-)
Ha en trevlig helg.
Kraam
Melinda

Hemma hos Klara... sa...

Åhh, tack gulliga du, blir jätteglad av att få en utmärkelse av dig.

Ha en trevlig helg!
Kram Helena

Ingela la la sa...

Grattis till din utmärkelse. Första gången jag hittade hit. Kul. Vad fin soffan blev.

kram
Ingela