torsdag 16 oktober 2008

Det blev en...

jobbig början på veckan. Sov jättedåligt de tre första nätterna, Agnes vägra och sova i egen säng försökte 100! gånger att lägga henne i sängen men då vakna hon bara. Emma har haft hosta och har börjat vakna när hon sparkat av sig täcket så man måste upp och lägga på henne det :-( Det har med andra ord varit rena marathonloppet här på nätterna. Så när jag lämnat Ems på dagis har jag åkt hem och sovit till lunch. Ja, vad ska man göra. Tur att Agnes varit med på det och sovit hon också, annars har hon legat och jollrat så jag har kunnat sova ändå :-) Älskling!
Onsdag förmiddag tog jag mig i kragen och grundade kökssoffan.













Och idag torsdag är den så här fin. Locket ligger inte på, det ska på en madrass på det.

Jag trodde inte jag skulle få ordning på den innan jul. Så jag känner mig riktigt nöjd. Nästa projekt blir kistan. Soffan fick prio 1. Tihi.
Kram Linda


PS Tack Linda DS


2 kommentarer:

mig & alice sa...

Hej.
vad roligt att du hittade till mig!!
Då hittade jag ju till dig :-).

Soffan blev underbar, den kan du vara stolt över.
Känner igen det där med att springa ur sängen ca 100 gånger, det gör vår Viktor också, phu.

ha det så gott.
Kraam
Melinda

mig & alice sa...

Hej igen.
Självklart får du kopiera det, det är bara bra att det sprids :-).

Ha en trevlig helg.
Kraam
Melinda