fredag 10 oktober 2008

Energi!

Min äldsta tjej har denna vecka drabbats av nå´n mystisk "kvällsfeber", så hon har varit hemma från dagis onsdag och torsdag. Vilket även har "drabbat" mamma (mig), jag har också fått lega på sofflocket och återhämta mig :-) I torsdags var hon i alla fall redo för dagis och jag för hemmet. Jag tvättade, städade, torkade fönstren, krattade löv och skurade staketet på trappen (skitigt :-( , och som pricken över i:et denna dag så gick jag en prova på lektion i yoga. Wow, idag mådde jag riktigt bra så jag kommer göra allt för att försöka fortsätta med detta.
Jag har sen i slutet av graviditeten med min äldsta dotter haft problem med ömma leder. Efter förlossningen med yngstingen så har jag drabbats av "ömma fotsulor"?! På mornarna när jag ska gå ner för trappen så fullkomligt stapplar jag ner för trappan och är livrädd för att fall pladask. Gissa hur det kändes i morse? INGENTIG. Fatta! Jag är såååå lycklig, det känns så skönt. Jag hoppas att det beror på just jogan och att jag ska bli fri från mina plågor.
Sista rosorna för i år?!













Lite hjälp hade jag i trädgården...

Ahh, det är ju inte alltid man har så snälla barn, men när man har det får man ta tillfället i akt ;-)
Love
Linda

5 kommentarer:

Dalatorpet sa...

Vart vad du på yoga??

Unknown sa...

Hejhej.. Marit, Havanna och Malvas mamma här. Hittade hit av en slump i dag :) Gud vilket fint kök ni har fått till, vill oxå göra om i vårt.

I torsdags när vi kom till dagis var alla "stora" barn ute å lekte å innan vi ens kommit ur bilen fick Havanna syn på Emma. Gissa om hon blev glad. Med ett tjut sa hon Eeeeemmma :) Sen ville hon inte gå in utan hon skulle vara ute med henne.

Kram Marit

Ann-Charlotte sa...

Men vilken sötis flicka du har...man blir att sucka lite när man ser en sådan bild..mina har ju hunnit bli 5 & (nästan)8 år. Det blir ju jätte fint i hallen ;0)
Kramisar
Ann-Charlotte

Dalatorpet sa...

HÄRLIGT!!!! Jag måste komma och se hur det blev :-) är Magnus nöjd??

Dalatorpet sa...

Du har ngt att hämta hos mig :-)