torsdag 30 oktober 2008

Åhhh, vad jag har saknat er

och bloggandet. Det har varit lite tjall på dataledningen kan man säga. Men nu är jag tillbaka igen ;-)
Just nu befinner jag mig i ett stadium där jag hela tiden vill göra någonting, jag har så mycket kreativitet i min kropp som bara måste ut. Och jag vet inte var jag ska börja, det är så mycket jag vill göra! Jag har i alla fall fått ett par saker gjorda. De här gjorde jag förra helgen. Är supernöjd.
































Så här fin blev kistan. Tack Älskling!













Ovanför soffan har jag fått upp en ny hylla.













När vi var ute i vårt förråd så fyndade vi detta, som Magnus fått efter sin farmor.


























Denna månad lovade jag min andra hälft att jag inte skulle köpa någonting som har med inredning eller tidningar att göra. (Det där med tidningar är en svaghet hos mig). Men men har man lovat så har man. Tidigare i veckan var jag in på väveriet i Insjön. Jag hade aldrig varit in där tidigare och möttes av en väldigt trevlig kvinna, och en mysig butik. Jag gick runt och suktade på alla fina ting och svor för mig själv (hmm, även högt ska tilläggas) vad jag lovat min sambo. Grr! Men så mitt framför mina blå så sitter det en helt underbar ängel som jag bara inte kunde motstå. Hade ni varit med så hade ni hört henne ropa på mig :-) Genast tänkte jag på min sambo som snusar, hur dyrt är inte det??? Ha ha, henne ska jag ha. Och visst är hon underbar, hon har fått hedersplatsen på min nya hylla.



















Det var allt för den här gången.
Ha det bra alla bloggare.
Kram Linda

PS jag vill tillägga att de på Insjöns väveri har öppet den 6:e november mellan kl 8-20. Då kommer de ha lite erbjudanden och inspiration. Efter kl 15 bjuder de på lite gott. DS

2 kommentarer:

Hemma hos Klara... sa...

Men vad kreativ du är! Önskar att jag hann med så mycket. Jag vill alltid mer än jag hinner med verkar det som. Kistan blev ju jättefin, praktiskt att ha den som ett bord!

Ha en härlig helg!
Kram Helena

Dalatorpet sa...

Kul att se dig ute :-) kramizzz