tisdag 30 september 2008

Att fynda...

...är nog bra för själen. Och tänk att man kan göra det hemma i mammas källare. Jag och min mamma har såååå olika smak så det finns inte. Men för ett tag sedan hittade jag detta som kunde tänkas få ett nytt hem hos mig.
En gammal hederlig mjölkkanna. Hur snygg som helst.













Och sen denna, (har 2st) asså jag gillar dem!!! De är maffiga men jag vet inte vart jag ska ha dem. Än!



















Jag målade ramen, visst blev det bättre?


















Sen det här med arrangemang, det är inte min starka sida. Jag tittar på era bloggar och ni får till det så fint, men jag gör mitt bästa. Tar gärna emot tips och råd.













Tack för idag. Nu är det dags att förbereda morgondagen.
Kram på er.

2 kommentarer:

Dalatorpet sa...

Det där fixade du ju hur bra som helst :-) Tack för hjälpen idag, hoppas det var bra hos farfar idag

Dalatorpet sa...

Lycka till med målningen här ska det fortsättas rivas :-)