måndag 29 september 2008

I helgen blev det lite gott och blandat.

Jag försökte mig på en liten blomdekoration igår. Jag har sett nåt liknande i en tidning för länge sen. Med vita rosor och snöbär. De små rosa kommer från min rosrabatt :-)
Får väl vara lite nöjd med den eftersom jag inte gjort nåt liknande förut.
Eller vad säger ni?
Dekorationen har jag gjort på ett silverfat som jag fyndat.














Ganska sent i somras satt jag ner några frön från en pionvallmo. Jag trodde inte att de skulle hinna komma upp. Men så här fin blev den.












I lördags skulle jag och Dalatorpets Mrs W. åka på loppis till Säter. Där var det inte mycket att hänga i granen, men en tavla för väggen blev det. Jag hade en sån när jag var liten så den väcker minnen, kanske inga glada men ändå ;-) Den fick ändå följa med hem.



















I söndags åkte familjen till Solvarbo marknad. Hjälp vad stort det var, och otroligt mycket fint hantverk. Vi har aldrig varit där tidigare så det var en upplevelse. Det blev dock inget annat fyndat än detta till min lilla Agnes.










4 kommentarer:

Dalatorpet sa...

Jag vet det blir så ska visa dig vad man behöver göra för att fixa det. KOm hit och hjälp mig riva vetja

Dalatorpet sa...

hysssss jag har redan börjat liiiite men du får gärna komma och hugga i så tidigt du vill är hemma ca 9:15:-)

Dalatorpet sa...

Vad härligt då hinner vi riva massor :-)

Hemma hos Klara... sa...

Vad duktig du är på blomdekorationer, det blev ju jättesnyggt!!

Ha en fortsatt bra kväll!
Kram Helena