måndag 10 november 2008

En tidig julklapp.

Jag tror att jag tidigare har nämnt vilken olika smak min mamma och jag har. Detta kan ibland bli väldigt jobbigt. Tex om hon köpt något som hon tycker är jättefint och jag bara rynkar på ögonbryna och tänker; hur kan man köpa nå´t dylikt? Alltså, vad gör man egentligen? vad skulle ni göra? För det mesta gillar jag läget och tackar så mycket. Ta inte illa upp mamma men du är så väl medveten om detta ;-) För ett tag sen kom hon med en sak som hon köpt och sa, jag tänkte ur ditt perspektiv och att du skulle gilla den. Det gjorde jag, det blev kanon. Men för det mesta utgår hon från sig själv och då blir det katastrof.
Hur som helst, nu var jag ute i tid och önskade mig en julklapp som jag gått och tittat på en tid. och visst är den väl vacker, den pryder vårt hem som ingen annanstans ;-)













Tusen Tack mamma!
Sen vill jag visa en annan atiralj vi har här hemma, och det är en gamal tvättmaskin faktiskt, som min sambo ropat in på auktion för ett tag en. Den har agerat som "prylbord", whiskeybord och öltunna vid nå´n fest. Den kommer att få vara som den är, aldrig att vi målar den!



















En av min mormors gamla biblar har fått en ny plats här i hemmet.

Kram på er
Linda

2 kommentarer:

Dalatorpet sa...

Ja ljuskronan blev verkligen super fint över ert matbord :-)

Ingela la la sa...

Jättefin ljuskrona! Sån skulle jag också vilja ha ;)

Mammor kan vara lite sådär ibland... hi hi. Man får vara väldigt tydlig i beskrivningen...

Ha det gott!

Kram