torsdag 15 januari 2009

Ni som funderat...

att prova på yoga men ännu inte gjort det. Kan jag bara säga GÖR DET! Jag gick några gånger i slutet på förra terminen, och ikväll var jag iväg igen. Det är såå skönt. Jag har ju inte känt mig i tipp topp direkt efter den här förkylningen, och idag har jag haft ont i huvudet hela dagen. Men jag bestämmde mig ändå för att gå, skulle det skita sig är det ju bara att gå.
Men det blev snarare tvärtom. Jag kände hur min kropp fullkomligt överöstes med positiv energi. Nu känner jag mig lycklig! Det kanske låter som överdrivet trams, men den här typen av träning har fungerat på mig. Och det är jag så glad över.
Det var bara det jag ville säga för den här gången. Hoppas att jag fortfarande känner den här energin imorgon när jag vaknar.

Kram och God Natt
Linda

2 kommentarer:

Millas hem sa...

Ja du, här har du en som aldrig provat men ska absolut göra det,har bara hört bra saker om yoga!

Kram Camilla

ritlas sa...

Tack för din kommentar på min blogg! Kul att se dig igen efter uppehållet!Kram! Rita
ritlas.blogg.se