onsdag 28 januari 2009

Vilken härlig vecka...

vi har haft. På förmiddagarna har jag och Agnes varit på öppna förskolan tillsammans med Dalatorpets mrs W och hennes lille W. Det har tyvärr varit väldigt sparsamt med det den här gången. Med Emma var vi iväg titt som tätt. Nåja, det har varit jättekul och Agnes har uppskattat den nya miljön hon fått inspektera.
Något är galet med Agnes på nätterna, hon sover så oroligt. Vi har lagt om kosten lite och hon får inte gå nära tv:n, får se om det ger sig snart. Mamma börjar bli trött och sliten ;-)
Här har det snöat i dagarna tre så vi har 2 dm nysnö :-D så när Emma kommit hem från dagis har vi varit ute och åkt pulka, stjärtlapp, bob och spark. Vad kul det har varit, till och med jag och Magnus har lekt som små barn och vad kul det var att åka spark *hihi*
Igår när mörkret lagt sig på sena eftermiddagen så grilla vi korv här på gården och gjorde en liten myseld i en sån här fin vedkorg (kommer inte ihåg det rätta namnet) grannarna var också med och busa.
För att göra er liiiite avundsjuka så kan jag avslöja att jag och en vännina ska iväg på tjejkväll i kväll. Detta innebär SPA! hahaha, åhh vad det ska bli skönt. Lite närmare detaljer runt det och hur det var ska ni få sen.

Min älskade Emma gillar att hjälpa sin mamma, som här när hon matar Agnes. Det brukar gå jättebra.













Mitt lilla rosa paket *fniss*



















Kram på er
Linda

1 kommentar:

Ingela la la sa...

Jag är avundsjuk...jag vill oxå på spa! Fast vi är riktigt glada åt snön för i Sälen ska det visst ha snöat riktigt mycket ;-)

Har du mailat mig ditt kontonr?

Hoppas du får sova snart och att det rättar till sig.

Kram