torsdag 22 januari 2009

Ssssch,

jag fyndade 2 burkar idag, trots köpstoppet som får råda ett litet tag till :-( men de var ju sååå billiga. Och jag behöver ju verkligen fina burkar *fniss*
Det blev faktiskt en tur på de flesta loppisar runt ikring, men nu var det mycket skräp tycker jag. Folk har väl rensat ut det gamla efter julen.
Idag är första dagen på....öhm....hmm...??? hur som helst länge som jag inte har ont i magen :-D
Fantastiskt känns det, känslan av nyförälskelse kan jag ju jämföra med. Jag kan till och med knäppa jeansen! Det ni :-) Jag kan dessvärre inte analysera varför det helt plötsligt idag är bra. Jag har inte levt nå annorlunda idag än vad jag gjorde igår. Nåja, imorgon ska jag ta nya prover, har ju inga höga tankar om att det ska ge mig några svar på vad som är fel, den här gången heller! Den som lever få se ;-)
Ikväll är det tid för yoga igen :-D, blir det minst lika bra som förra veckan kommer jag bli dunderfrisk, nästintill odödlig *fniss*
Trevlig kväll alla bloggare
Kram Linda

5 kommentarer:

Ingela la la sa...

Tack Linda för alla gulliga kommentarer du lämnar! Alltid lika roligt och uppskattat!

Burkar, speciellt så där fina kan man väl inte få för många av?
Jag har oxå köpstopp....går siså där ;-)

Hoppas det var skönt och roligt på yogan.

Kram

marianaskeramik sa...

Lycka till på yogan!! och visst var det tokfina bukar och då måste man ju köpa dom faktiskt.....eller hur?
ha en trevlig helg
marianaskeramik

Hemma hos Klara... sa...

Fina burkar, det är bra att ha för det går att gömma undan så mycket i dom :)

Ha en trevlig helg!
Kram Helena

Ingela la la sa...

Ja, det går bra att skicka bilen nästa vecka. Hur gör vi med betalningen?
Vi kan väl ta detta över mail

ingelagustaf@hotmail.com

Kram

alidas sommaräng sa...

Hej Linda! Du har vunnit 3:e pris i min tävling och jag behöver din adress! Skicka den till min mail:
petterslailadesign@hotmail.com så skickar jag vinsten till dig. Mvh Laila/Alidassommaräng