onsdag 4 februari 2009

3 dagar avklarade...

och nu ska jag iväg och jobba natt *blä* DET känns supertungt. Jag brukar annars lägga mig vid den tiden :-o Det ska väl gå det med. Skönt är det i alla fall att ha börjat jobba tycker jag.

Nästa vecka åker jag till huvudstaden på kurs, söndag kväll till torsdag. Det känns superläskigt att vara ifrån familjen så länge. Tror ni det går bra? *fniss* man blir ju skitnojig, jag har ju aldrig varit iväg så länge eller ifrån dem nästan överhuvudtaget. Åhhhhh.
(det är nu ni ska stötta mig ;-))

Emma och Agnes har börjat förstå vikten av att hjälpa till här hemma...*tihi*













De är så duktiga, och ett bra team. Tycker jag.
Agnes har hittat en ny hobby, och det går undan kan jag säga.

God natt på er nu är det dags att fara iväg till jobbet.
Kram
Linda

Inga kommentarer: