måndag 16 februari 2009

Skönt att vara hemma igen...

Lika skönt som det var att komma hemifrån några dagar. Jag behövde verkligen det! Det var intesiva dagar så tankarna hann aldrig smita hem *hihi* Det bästa med hela kursen var egentligen hotellfrukosten. Är det MÖJLIGT att man kan gå upp 2 kg på 3 dagar! Jag tror mer på den teorin att det är våran IKEAvåg som ljuger *fniss* jag kan ju ärligt säga att om så är fallet, så var det värt det :-)














Helgen har ju varit alldeles strålande med fint väder, mycket snö och klarblå himmel OCH alla hjärtans dag! Som det egentligen var Emma som firade mest med sitt fina pärlhjärta hon gjort på dagis :-) (tyvärr har jag ingen bild på det..än) För övrigt så jobbade jag eftermiddag hela helgen. Det värsta passet av alla, 14-22. Nästan hela dagen är ju förstörd, man bara väntar på att åka till jobbet.






Egentligen skulle jag ha jobbat inatt, men Magnus är på kurs och kommer hem imorgon, så det blir bara en natt, skönt.
Imorgon blir Emma hemma från dagis och vi åker ner till mormor och hälsar på. Längesen vi träffades nu.
Annars känns det som vi kommit in i ett annat läge nu i familjen. Jag jobbar och Magnus är hemma och sköter markservicen. Går hur bra som helst, måste jag säga. Precis som det inte skulle det. Det gäller bara att släppa taget och släppa in mannen i huset *hihi* om ni förstår.
Önskar er en fortsatt skön vecka
Många Kramar Linda

7 kommentarer:

Ingela la la sa...

Vad skönt att det gick bra =) Det går att gå upp 2 kg på 3 dagar...
Hotellfrukost ser jag fram emot...jag får vänta till slutet av mars, då ska vi bo på hotell!
Ha en bra dag!
Kram Ingela

marianaskeramik sa...

vad bra att du har ätit upp dig!
det kan man behöva ibland (åtminstone mentalt)
nu är det min tur att åka från familjen i helgen (ska på kurs)
man längtar ju men det är viktigt med egen tid också. nu är mina barn större så det är inte så ofta de vill "leka" med mig längre.
ha de gott
marianaskeramik

Ingela la la sa...

Trevlig helg!
Kram Ingela

alidas sommaräng sa...

Vad härligt med hotellfrukost, skulle vilja ha det just nu! Ja nog kan man gå upp 2kg på 3 dagar,men de försvinner nog lika snabbt! Ha en bra helg Kram Laila

Ingela la la sa...

Du har något att hämta hos mig om du vill!
Kram Ingela

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Ja varför kan man gå upp 2 kg på 3 dagar??
Men sen när man ska ner igen tar det minst en månad *morr*

Vilka härliga vinterbilder du visar!

synd att du inte vann min tävling.. Får ordna en till snart :)

Jeanette

Ingela la la sa...

Då kan jag vänta på ett paket då.. Kul! HUr gick det med portot?
Kan du inte komma du oxå på galan? DET hade varit roligt!
Kram Ingela