torsdag 26 februari 2009

Jag är så glad...

För mitt i denna finanskris och min sambo som blev varslad från sitt jobb i februari, så har jag nu blivit erbjuden heltid på mitt jobb :-D tidigare har jag varit deltidare med en anställning på 140 tim i mån. Det känns jättebra.

Tyvärr tillhör jag dem som inte är på det klara med vad jag vill göra när jag blir stor. Så fortfarande vid 32 års ålder ser jag ut som ett frågetecken när någon frågar; Vad vill du göra då?
Jösses jag skulle kunna offra min högra arm, bara jag fick veta vad jag skulle göra. *haha*
Det här med att sätta upp mål för mig själv är jag inte heller särskilt ambitiös med. MEN nu har jag satt 1 mål ialla fall! Om ett år ska jag och grannfrun åka tjejvasan!
Jag sa förut till min sambo att det skulle vara kul att åka vasaloppet typ när man fyller 30. Som en kul grej. Vad jag inte var riktigt uppmärksam på då var att jag redan passerat 30!
Som jag sa till min chef igår; om jag vetat att jag skulle bli senildement när jag fick barn, så kanske jag tänkt om...Nej, det är det värt *fniss*

Här skiner nu solen på en klarblå himel och vi får passa på att gå ut och njuta.
Jag önskar er alla en trevlig helg. Själv ska jag jobba natt hela helgen :-(
Kram på er
Linda

1 kommentar:

Ingela la la sa...

Grattis! Vad skönt att få heltidsjobb.. speciellt om din sambo blev varslad.
låter som om ni har en härlig dag =)
Kram Ingela