onsdag 11 februari 2009

Passar på att...

skriva ett inlägg från hotellets foaje. Det går jättebra här på kursen och imorgon får jag åka hem. Det har varit 2 intensiva dagar så jag har inte hunnit tänka på familjen så mycket. Men idag på lunchen kom det över mig så jag nästan börja gråta. Jag saknar min familj *snyft*
Idag har det varit en dag med mycket praktiskt så det har varit superkul. På förmiddagen hade vi HLR (Hjärt Lung Räddnig) bra med såná repetioner och det är alltid nå´t nytt som tillkommit man får lära sig. Sen hade vi självskydd, *hahaha* ja, det var också kul. Mycket nytt som hänt på den fronten också. Fick faktiskt bra med beröm från instruktören. Så kursen har verligen varit givande och det är med en nytändning man kommer återvända hem till jobbet :-)
En kort hälsning från mig
Kram Linda

3 kommentarer:

marianaskeramik sa...

man får längta....
kul att du blev nöjd med kursen
ha de gott
marianaskeramik

Roses & Angels sa...

HEJ! Välkommen ska du vara till min tävling. Kul att du ville vara med. Önskar dig nu lycka till och ha en fortsatt trevlig söndag! Kram Christa

Ingela la la sa...

Nu har du ju kommit hem för länge sen men det verkar som om att det gick ganska bra att vara ifrån faniljen.. Det var jätteskönt och mysigt att gå på resturang barnfri.. med barnen med så är det knappast värt pengarna för man sitter ju inte still då direkt.
Har du kollat upp frakt/porto något mer?
Kram