fredag 27 februari 2009

Jag har ju glömt...

...att visa er mina fina bokstäver när de blivit målade. Dessa gjorde min sambo på sitt jobb *puss*













Sen har vi en alldeles egen liten "baglady" här hemma. Emma har blivit väldigt intresserad av att klä ut sig. Det är nå´t de börjat med på dagis. Så jag måste införskaffa lite lustiga kläder *tihi*



















Man har ju många gånger sett på bild eller video hur barn somnat i alla dess möjliga och omöjlig ställningar. Det har dock aldrig hänt med Emma. Men Agnes däremot...

Hon verkar ju kunna slappna av och sova när det faller på *tihi*. Jag tycker det är sött.
Kram
Linda

4 kommentarer:

Ingela la la sa...

Vilken härlig sovställning *fniss*
Fina bokstäver!
Bilen kom idag! Tack så mycket! Den var jättefin, jag behåller den nog själv =)Hälsa och tacka mannen.
Ha en bra helg!
Kram Ingela

Unknown sa...

Jätte fina bokstäver ju!! Och vilken sötnos som klär ut sej. Hon såg ut så där en dag när jag lämnade på dagis oxå. Frågade Havanna om hon oxå brukade göra det men nää hon lät inte som det var helt poppis..

kram kram

Ingela la la sa...

Här kommer jag med en liten helghälsning!
Hoppas du har det bra och inte jobbar alltför mycket!
Kram Ingela

Hemma hos Klara... sa...

Underbara bilder! En liten tröttis :) Visst är de kul när barnen klär ut sig, mina hade modevisning en gång och jag fick order att fotografera... många bilder blev det.

Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Helena