söndag 1 februari 2009

4 timmar kvar...

innan uniformen åker på och man ska iväg till jobbet, för första gången på ett år. Det känns ganska bra ändå.
Fortfarande så sover Agnes så oroligt på nätterna. Om vi bara kunde förstå vad det är som stör henne så??? På dagarna är hon hur nöjd som helst.
Vi har haft en skön helg, i fredags var det bara jag och tjejerna hemma och mös på kvällen. Magnus var ute med sina kollegor på en "avskeds" middag.
Igår lördag var vi till Nybrobacken och åkte pulka och bob. Jag och Magnus provade även att åka slalom, något vi inte har gjort på ett par decennier *fniss* det var hur som helst superkul. Så nu är vi återigen bitna av detta och måste hitta utrustning till hela familjen. Agnes får nog vänta ett par år till. Även Dalatorpets Mrs W slöt upp till backen med sin familj och vi grillade korv. Det var en härlig dag.
Till kvällen bjöd vi in grannarna och spelade lite sällskapsspel, jag är barnsligt förtjust i sån´t *tihi*. Jag och Emma hann även med en tur med sparken bort till kiosken för att köpa lite lördagsgodis. Det känns så gamaldags att åka spark :-) Skönt var det i alla fall.

Hoppas att ni haft en skön helg
Kram Linda

1 kommentar:

marianaskeramik sa...

hej tjejen jag hoppas att första dagen gått bra! du har en utmärkelse att hämta hos mig!
ha de bra
marianaskeramik