onsdag 4 februari 2009

En utmärkelse...

fick jag av marianaskeramik. Det är ju såååå härligt när man får en sån här. Såååå tacksam. Tack :-D Och Grattis till dig som också fick den.
Med den här utmärkelsen skulle man även lista 5 saker man inte kan leva eller vara utan. Så här blev min lista.

1) Min underbara familj, jag ÄLSKAR er över allt annat. (listan skulle kunna sluta här men vi kör lite andra grejer också då ;-)
2) Ögonfransböjaren, den kan få vilka trötta som helst att se lite piggare ut.
3) Lypsyl eller nå´t annat klet på läpparna. Jag avskyr att var torr på läpparna.
4) Dammsugaren, ibland känns det som vi är gifta *fniss*
5) Sist men absolut inte minst. Mina vänner som står mig nära, Ni är noga utvalda och betyder oerhört mycket för mig. Tack för att ni finns där :-)

Den här fina utmärkelsen vill jag skicka vidare till...
lockaslillalängtan
malargarden
alidassommarang
finthemma
dalatorpet
ingelalala

Kram på er
Linda

1 kommentar:

alidas sommaräng sa...

Hej! Oj vad glad jag blir att få en sån utmärkelse! Ska klura på vilka saker jag inte kan vara utan. Ha det gott.Kramar Laila
Ps har skickat vinsten :-)