söndag 8 februari 2009

Jag vann...

3:e pris hos alidassommarang. Blev sååå himla glad åt detta, jag brukar nämnligen aldrig vinna något. Jag har BARA tur i kärlek ;-) Det här är faktiskt såna saker som jag länge önskat mig, och funderat på att göra själv ( men men).


Igår började det snöa och har fortsatt hela natten :-) Jag måste säga att vi haft en underbar vinter med mycket snö. Ska det vara så ska det. Imorse var jag ut och skottde och det var så mycket att jag nästan inte visste vart jag skulle skotta bort det. Men det blev ett par riktigt stora pulkabackar, det är tur man har barnasinnet kvar :-D Får se om jag kan fota imorgon oh lägga in några riktigt härliga vinterbilder.
Imorgon kväll far jag till Stockholm, inte idag som jag skrev i ett tidigare inlägg. Men jag är ju förvirrad, som sagt ;-)
Vi har haft en mysig helg, i fredags var vi faktiskt hem till dalatorpet och hjälpte dem lägga in golv i småkillarnas rum. Det blev så fint. Min händige man, I LOVE YOU.
I lördags hade vi besök av herrskapet jag skrev om i ett tidigare inlägg ;-) Emma och Matilda fann varann direkt och lekte så bra. Supertrevligt. Vi bjöd på karré i lergryta och potatisgratäng med sallad och till efterrätt blev det glasstrut :-) enkelt och uppskattat.
Nu vill jag önska er en trevlig vecka, nästa gång får ni höra hur jag haft det på kursen, och kanske om jag klarade den ;-)
Kram Linda

4 kommentarer:

Ingela la la sa...

Hoppas du får det bra och att det går bra att vara ifrån man och barn..
Nu har jag lagt upp utmärkelsen, tack än en gång! Krafterna börjar komma åter =) Tack och lov!

Ha en bra vecka!
Kram

Ingela la la sa...

Grattis till vinsten oxå förstås.. Inte bara du som är lite förvirrad =)

Hemma hos Klara... sa...

Grattis till den fina vinsten! Javisst har vi fått mycket snö!! Var till Tunet på simskola med sonen och vi höll på att fastna på parkeringen nu i eftermiddags...

Ha en härlig vecka!
Kram Helena

marianaskeramik sa...

grattis till vinsten! fast bäst är ju att man har tur i kärlek
hoppas att kursen går bra
ha de gott
marianaskeramik