fredag 19 december 2008

En snabblunch innan...

jag sätter igång och röjer lite härhemma. Det är konstigt men jag känner för att städa idag :-)
Efter frukost idag åkte vi och hälsade på farmor, Emma tjatade igår efter dagiset att vi skulle åka dit. Vet inte riktigt vad det var med Emma när vi kom dit hon var helt speedad. Kanske fick hon sig en smäll när hon ramla ner från trappen :-o Det var inte så illa som det låter.
Igår köpte jag en doftpåse med juldoft, luktar sååå gott. Den ska jag ge bort i julklapp. Så igår när jag slog in den kunde jag inte sluta lukta på den. Så det fick bli en tur till butiken idag också för att inhandla en till mig själv också *fniss*
Magnus jobbar långdag idag till kl 16. Han ringde klockan 10 idag och då hade de ingenting att göra på jobbet, så han skulle höra om han får sluta tidigare. Det får vi hoppas. För jag har massor med jobb åt honom här hemma, fast det har jag förståss inte talat om *haha*

Ha en bra dag
Kram Linda

2 kommentarer:

Ingela la la sa...

Vissa saker behöver man inte berätta förrän dom är hemma ;)

Ha en bra eftermiddag/kväll!

Kram

Dalatorpet sa...

städar lust...gravid?? hihi