fredag 12 december 2008

Varje gång jag tänker...

dator eller blogga. Så är det någon som blir ledsen eller kräver min uppmärksamhet. Så ni får ha överseende med att det ibland blir glest mellan inläggen ;-)
De senaste dagarna har känts så jobbiga, vet inte riktigt vad det är. En dag kändes det som jag gått in i väggen helt. Det var ingenting som fungerade i min kropp. Fick lov att ringa hem gubben så jag kunde åka ifrån en stund. Jag är ju mamma på heltid och har inte just nå´n egen tid, i längden blir det för jobbigt helt enkelt.
Nåja, i förrgår var vi ner på köpcentret, kupolen, jag och tjejerna, vi piggade upp oss med en varsin bukett blommor. Jag valde en blandad bukett och Emma en med röda rosor. Jag satte ihop dem i alla fall när vi kom hem.

























Köpte även ett pyssel med änglar på panduro.












Jag köpte också gnuggisar som jag satte på blockljus. Det kan ni få se sen.
Igår var det "lucia" på Emmas dagis. Inget märkvärdigt alls. Vi fick lite fika och göra en ljuslykta.
Ni må tro hon var söt min lilla pingla :-)


















Agnes fick en låda som han kan ha sina leksaker i. Hmm, det här är nog mer vad den kommer användas till *fniss*
Igår satt Agnes i den och Emma drog henne runt i huset, hahaha. Gullungar :-)



Vintern håller i sig och det snöar för fullt. Ska vi få en vit jul i år? Jag håller tummarna.
Önskar er alla en trevlig helg
Kramar Linda

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Jag känner igen det där med att sakna egen tid o att det ibland blir "för mkt" bara..att man måste få komma i från. Inget konstigt med det men jobbigt då den känslan kommer.

Underbara bilder =)

Ha en jättebra lördag o helg!

Kram