fredag 12 december 2008

Ett Nobelpris

Har jag blivit hedrad med. Och det är från min fina bloggvän ingelalala.
Som jag skrev i mitt tidigare inlägg har det känts tufft ett tag, så vad händer när man öppnar sin blogg och ser att man fått nå´t så fint. Jo, man gråter en skvätt :-) av glädje. Det värmde så, och idag känner jag mig stark.
Från mitt innersta, Tusen Tack.

Jag vill givetvis skicka denna vidare jag också, och det kommer jag göra när tid ges. Nu är det nå´n som rycker i mig :-)
Kram på er
Linda

4 kommentarer:

Mjuka sa...

Så grattis till nobelriset!!
kram Malin

Hemma hos Klara... sa...

Det var ett riktigt fint Nobelpris du fick! Att vara förälder innebär nya utmaningar varje dag men ack så skoj! Vad gjorde man innan barnen föddes? Det har jag glömt *fniss* Egentid är det jag saknar mest. Igår hade jag en timme hos frisören, gu vad härligt. Fick ny energi direkt :)

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Helena

Dalatorpet sa...

vad har ni för er därborta?? man ser dig knappt här längre :-)

marianaskeramik sa...

men ett stort grattis till dig!!
hoppas att du snart får full kraft tillbaka och du det kan vara jobbigt att vara småbarnsförälder....men sen växer de upp och blir mycket med självgående....hihi
ha de bra
marianaskeramik