torsdag 18 december 2008

Julklappar och pyssel...

Idag är jag klar med alla julklappar de är inslagna och undangömda i Tomteland ;-) Det känns så himla skönt. Förr om åren brukar jag handla 2 dagar innan julafton och det brukar ju vara liiiite smått hysteriskt ute då, och man får slåss om det lilla som är kvar *fniss*
Jag har lite svårt att känna den här riktiga julkänslan, vet inte vad som fattas riktigt. Till helgen blir det lite mer "barrpyssel" så då kanske det vänder.
Peppar peppar så är vi friska allihop, det verkar gå så mycket förkylningar och magsjuka överallt så vi får hoppas att vi slipper det. Vore inte kul nu när vi ska vara här på julafton.
Agnes tog sina först riktiga "krypsteg" i förrgår :-D det är stort. Har vi tur eller otur, beror på hur man ser det, så kryper hon till jul, min tummelisa :-)
Blev inspirerad på Emmas dagis av de ljuslyktor de gjort så jag gjorde ett gäng själv













Ska styla till dem med nå´t band upptill men har inte bestämt färg och form ännu.
Sen hittade jag en gammal fönsterspegel, brun. Som jag målade vit.













Nu är jag så trött så jag ser i kors och Agnes har somnat i sin matstol :-o
Så det är bäst att önska er god natt som sitter uppe.
Kramisar Linda
PS

1 kommentar:

Ingela la la sa...

Vilken gullig liten tösabit...

Jag har oxå en sån där fönsterspegel...Ingen dum idé att måla den vit!

Hoppas julkänslan infinner sig, det blir ju lite mysigare då... Jag kan inte säga att jag har någon heller, jag är nog för trött! Åker "hem" på måndag och då hoppas jag på lite snö och vila så det kanske löser sig =)

Ha en bra kväll!

Kram