tisdag 9 december 2008

Idag tänkte jag...

att jag skulle försöka ta nå´t fint kort på tjejerna tillsammans, som en fin julhälsning. Nå, det var lättare sagt än gjort. Agnes var väldigt nyfiken på vad det var mamma hade "tvingat" på henne på huvudet (en tomteluva, så checkt) och Emma som är så kär i sin syster skulle ju bara titta på henne. Inga lyckade kort den här gången, med mammas något korta stubin idag, och gav upp.
Men jag kan istället bjuda på den här härliga bildserien.















































































Min gullunge!
God Natt och sov gott
Kram Linda

3 kommentarer:

Dalatorpet sa...

Ja du verkligen så typiskt A

Ingela la la sa...

Vilka söta kort!

Du har något att hämta på min blogg ;)

Kram

Ingela la la sa...

Usch, det låter inte som om du haft det så lätt dom sista dagarna... Hoppas verkligen det löser sig!
Vi har fått veta varför vi inte får sova mer än en timme åt gången... Öroninflammation, har fått penicillin så han bör vara bra om 2 dagar..

Kram